اهداف مجله راهبردهای سازمانی و کسبوکار
"راهبردهای سازمانی و کسبوکار" فصلنامهای علمی است که با اهداف ذیل ایجاد شده است:
- انتشار دستاوردها و یافتههای حاصل از پژوهشهای اصیل در حوزههای مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب و کار (Business strategies)؛
- کمک به مسئلهیابی و تحلیل علمی مسائل و مشکلات سازمانها، شرکتها، و کسبوکارها و ارائه راهکارهای عملی در حوزههای مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب و کار (Business strategies)؛
- ارتقاء سطح دانش صاحبنظران، کارشناسان و مدیران در حوزههای مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب و کار (Business strategies)؛
- طرح مسائل علمی نو و گسترش مرزهای دانش در حوزههای مرتبط با مدیریت راهبردی در حوزههای مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب و کار (Business strategies)؛
- ایجاد ارتباط بین پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی و جهتدهی به پژوهشها در حوزههای مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب و کار (Business strategies).