اهداف و چشم انداز

اهداف مجله راهبردهای سازمانی و کسب‌وکار

"راهبردهای سازمانی و کسب‌وکار" فصلنامه‌ای علمی است که با اهداف ذیل ایجاد شده است:

  • انتشار دستاوردها و یافته‌های حاصل از پژوهش‌های اصیل در حوزه‌های مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب و کار (Business strategies)؛
  • کمک به مسئله‌یابی و تحلیل علمی مسائل و مشکلات سازمانها، شرکت‌ها، و کسب‌وکارها و ارائه راهکارهای عملی در حوزه‌های مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب­ و کار (Business strategies)؛
  • ارتقاء سطح دانش صاحب‌نظران، کارشناسان و مدیران در حوزه‌های مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب­ و کار (Business strategies)؛
  • طرح مسائل علمی نو و گسترش مرزهای دانش در حوزه‌های مرتبط با مدیریت راهبردی در حوزه‌های مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب ­و کار (Business strategies)؛
  • ایجاد ارتباط بین پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی و جهت‌دهی به پژوهش‌ها در حوزه‌های مرتبط با مدیریت راهبردی در سطح سازمانی (Corporate Strategies) و در سطح کسب­ و کار (Business strategies).